preskoči na sadržaj

Osnovna škola Finida

Login
Natjecanja

Raspored sati

Terminko

Nastava na daljinu

   

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Skini Python !

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Ministarstvo

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 10. 2018.

Ukupno: 251977
Danas: 90
E-dnevnik

Croatian Makers

Škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RAZVOJ MOBILNIH APLIKACIJA - PRIVELI SMO KRAJU DRUGU FAZU PROJEKTA "ŠKOLA BUDUĆNOSTI"
Autor: Tihana Matika, 16. 2. 2023.

Drugu fazu projekta „ŠKOLA BUDUĆNOSTI“ priveli smo kraju. Naravno, za dorade i poboljšanja uvijek ima mjesta te učenici i dalje rade na usavršavanju iste. Za izradu aplikacije koristili smo MIT App Inventor, web aplikaciju otvorenog izvora (temeljenu na oblaku) koju održava Massachusetts Institute of Technology (MIT), a koja početnicima u računalnom programiranju omogućuje izradu softverskih aplikacija.

Prije nego što su započeli programirati aplikaciju, učenici su se trebali prijaviti na web uslugu MIT App Inventor i preuzeti aplikaciju MIT AI Companion na svoj uređaj.

Nakon instalacije i postavljanja uslijedilo je:

  • Osnovno programiranje (svojstva gumba, komponenta oznake + varijable, programiranje gumba)
  • Programiranje Hexapoda (programiranje hoda robota, stvaranje temeljnog koda za povezivanje uređaja s Heksapodom putem Bluetootha, isprobavanje aplikacije, dodavanje tablica, dodatnih gumba, slika kao gumba, nagiba, statusa baterije, LED dioda)

 

Učeći softver i kodiranje, učenici uče jezik računala. Kodiranje je važan dio robotike. Tri osnovna dijela robota su kontroler, mehanički dijelovi i senzori. “Čarolija” koja sve to povezuje je softver. Kontroleru treba softver za upravljanje. Potrebno je napisati kod za kontrolu svih mehaničkih dijelova, čitanje informacija s raznih senzora i prijenos podataka.

Neki roboti rade neovisno, što znači da nakon što dobiju svoj kod, rade bez ljudske intervencije. Većina robota, međutim, komunicira s ljudima i prima naredbe od ljudi putem gumba, zaslona osjetljivih na dodir, itd.

Našim Hexapodom treba upravljati čovjek. Hexapod također ima ugrađeni softver koji nam omogućuje da se povežemo s robotom i dajemo mu osnovne naredbe putem Bluetootha, stoga smo izradili aplikaciju kako bi to implementirali.

Budući da su učenici koji polaze nastavu robotike vrijedni i na drugim područjima, uz sve ostale obaveze vezane za natjecanja (i sezonske bolesti koje su nas često pogađale) svaki su slobodan trenutak koristili za rad na drugoj fazi projekta (uživo i online).

Hvala svim polaznicima na trudu i strpljenju. Veselimo se izazovima u 3. fazi – 3D modeliranje u kojoj ćemo ući u svijet 3D dizajna. Naučit ćemo o procesu, glavnim elementima dizajna i gdje bismo mogli upotrijebiti te vještine. Razvit ćemo vještine osnovnog 3D modeliranja i primijeniti ih na Hexapod robotu redizajnirajući njegovo tijelo.




Izvor: lab.stemi.education


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju